Odpowiedz

Export wyciągów bankowych format MT940

Istnieje kilka szablonów exportu danych z konta.

Interesuje mnie wyciąg MT940.

Mimo możliwości zdefiniowania dowolnego filtra z zakresem interesujących mnie dat plik wynikowy jest ten sam, lub pusty.

Czy istnieje możliwość automatycznego pobierania wyciągów?.

Czy mogę wygenerować wyciąg za interesujący mnie okres i jak to zdefiniować?.

Na ten moment generuje się tylko wyciąg miesięczny. Co uniemożliwia import bieżący wyciągów do innych systemów. Trzeba czekać cały miesiąc.

Opcje definiowania filtrów są bezużyteczne, nie działają.

 

Odpowiedz
0 Lajków
MKT
MKT
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 4 (11 510 wyświetleń)

Re: Export wyciągów bankowych format MT940

@MKT W opisanej sytuacji masz jedną nieścisłość. Wyciąg jest dokumentem bankowym generowanym w ściśle określonych okresach. Standardowy okres to miesięczny. W oddziale banku możesz zmienić go na okres dzienny. Filtry powodują przeszukanie historii zgodnie z założeniami. Po wybraniu okresu, jest to historia transakcji, a nie wyciąg bankowy. Wyciągu nie możesz pobrać w innym trybie niż wskazany, po zakończeniu okresu wyciągu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (11 495 wyświetleń)

Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

A dlaczego by nie skonwertować historii operacji z pliku CSV do formatu MT940 ?
W google widzę wiele takich konwerterów online:
CSV MT940 converter
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (10 976 wyświetleń)

Re: Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

Dzięki za sugestię, przekażę ją dalej.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 4 z 4 (10 960 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Refinansowanie kredytu hipotecznego

Witam, mam nadzieję, że ktoś z forum będzie w stanie mi pomóc Emotikon: Szczęśliwy
Postanowiłam refinansować kredyt hipoteczny, który obecnie mam w innym banku i przenieść go do ING. Do spłaty pozostało mi jakieś 100tyś.

...

28-09-2022
Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69

28-09-2022
Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

28-09-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy