Odpowiedz

Export wyciągów bankowych format MT940

Istnieje kilka szablonów exportu danych z konta.

Interesuje mnie wyciąg MT940.

Mimo możliwości zdefiniowania dowolnego filtra z zakresem interesujących mnie dat plik wynikowy jest ten sam, lub pusty.

Czy istnieje możliwość automatycznego pobierania wyciągów?.

Czy mogę wygenerować wyciąg za interesujący mnie okres i jak to zdefiniować?.

Na ten moment generuje się tylko wyciąg miesięczny. Co uniemożliwia import bieżący wyciągów do innych systemów. Trzeba czekać cały miesiąc.

Opcje definiowania filtrów są bezużyteczne, nie działają.

 

Odpowiedz
0 Lajków
MKT
MKT
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 4 (26 173 wyświetleń)

Re: Export wyciągów bankowych format MT940

@MKT W opisanej sytuacji masz jedną nieścisłość. Wyciąg jest dokumentem bankowym generowanym w ściśle określonych okresach. Standardowy okres to miesięczny. W oddziale banku możesz zmienić go na okres dzienny. Filtry powodują przeszukanie historii zgodnie z założeniami. Po wybraniu okresu, jest to historia transakcji, a nie wyciąg bankowy. Wyciągu nie możesz pobrać w innym trybie niż wskazany, po zakończeniu okresu wyciągu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (26 158 wyświetleń)

Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

A dlaczego by nie skonwertować historii operacji z pliku CSV do formatu MT940 ?
W google widzę wiele takich konwerterów online:
CSV MT940 converter
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
2
04-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (25 639 wyświetleń)

Re: Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

Dzięki za sugestię, przekażę ją dalej.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 4 z 4 (25 623 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy