Odpowiedz

Export wyciągów bankowych format MT940

Istnieje kilka szablonów exportu danych z konta.

Interesuje mnie wyciąg MT940.

Mimo możliwości zdefiniowania dowolnego filtra z zakresem interesujących mnie dat plik wynikowy jest ten sam, lub pusty.

Czy istnieje możliwość automatycznego pobierania wyciągów?.

Czy mogę wygenerować wyciąg za interesujący mnie okres i jak to zdefiniować?.

Na ten moment generuje się tylko wyciąg miesięczny. Co uniemożliwia import bieżący wyciągów do innych systemów. Trzeba czekać cały miesiąc.

Opcje definiowania filtrów są bezużyteczne, nie działają.

 

Odpowiedz
0 Lajków
MKT
MKT
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 4 (13 159 wyświetleń)

Re: Export wyciągów bankowych format MT940

@MKT W opisanej sytuacji masz jedną nieścisłość. Wyciąg jest dokumentem bankowym generowanym w ściśle określonych okresach. Standardowy okres to miesięczny. W oddziale banku możesz zmienić go na okres dzienny. Filtry powodują przeszukanie historii zgodnie z założeniami. Po wybraniu okresu, jest to historia transakcji, a nie wyciąg bankowy. Wyciągu nie możesz pobrać w innym trybie niż wskazany, po zakończeniu okresu wyciągu.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (13 144 wyświetleń)

Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

A dlaczego by nie skonwertować historii operacji z pliku CSV do formatu MT940 ?
W google widzę wiele takich konwerterów online:
CSV MT940 converter
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
2
04-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (12 625 wyświetleń)

Re: Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

Dzięki za sugestię, przekażę ją dalej.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 4 z 4 (12 609 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy