Odpowiedz
Highlighted

Export wyciągów bankowych format MT940

Istnieje kilka szablonów exportu danych z konta.

Interesuje mnie wyciąg MT940.

Mimo możliwości zdefiniowania dowolnego filtra z zakresem interesujących mnie dat plik wynikowy jest ten sam, lub pusty.

Czy istnieje możliwość automatycznego pobierania wyciągów?.

Czy mogę wygenerować wyciąg za interesujący mnie okres i jak to zdefiniować?.

Na ten moment generuje się tylko wyciąg miesięczny. Co uniemożliwia import bieżący wyciągów do innych systemów. Trzeba czekać cały miesiąc.

Opcje definiowania filtrów są bezużyteczne, nie działają.

 

Odpowiedz
0 Lajków
MKT
MKT
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
13-03-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 795 wyświetleń)
Highlighted

Re: Export wyciągów bankowych format MT940

@MKT W opisanej sytuacji masz jedną nieścisłość. Wyciąg jest dokumentem bankowym generowanym w ściśle określonych okresach. Standardowy okres to miesięczny. W oddziale banku możesz zmienić go na okres dzienny. Filtry powodują przeszukanie historii zgodnie z założeniami. Po wybraniu okresu, jest to historia transakcji, a nie wyciąg bankowy. Wyciągu nie możesz pobrać w innym trybie niż wskazany, po zakończeniu okresu wyciągu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
407
125
25-03-2016
Wiadomość 2 z 4 (5 780 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

A dlaczego by nie skonwertować historii operacji z pliku CSV do formatu MT940 ?
W google widzę wiele takich konwerterów online:
CSV MT940 converter
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
2
04-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 261 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Export wyciągów bankowych format MT940

Dzięki za sugestię, przekażę ją dalej.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 4 z 4 (5 245 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Przesłałam Twoją wiadomość do działu reklamacji. Zajmujemy się takimi sprawami priorytetowo. 
Mam nadzieję, że szybko uda nam się wyjaśnić Twoją sprawę i otrzymasz odpowiedź na zgłoszenie. 

 

13-07-2020
Wpłatomat zjadł pieniądze

Wczoraj tj 12.07.2020r. wpłatomat połknął moje pieniądze. Włożyłam odliczona sumę pieniędzy, wpłatomat liczył, mielił po czym wyświetlił się komunikat awaria modułu wplat. Przez chwilę nie działo się ...

13-07-2020
Podejście indywidualne do klienta

Jestem klientem ING od zawsze, w momencie gdy wybierałam bank kierowałam się wizja i tym co na dany moment Bank był w stanie mi zaoferować.
ING jako pierwszy wprowadził wpłatomaty, mógł się pochwalić a...

12-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy