08-02-2018 10:34
To nie są moje oczekiwanie lecz wytyczne banku przytoczone przez Panią a dotyczące bezpieczeństwa transakcji internetowych ...
02-03-2018 05:25
13-05-2019 20:11
Tak, to prawda. Na połączenie z infolinią trzeba czekać całą dobę... Albo dłużej (nie sprawdzałem, zabrakło mi cierpliwości)
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |