Bankowość internetowa

Odpowiedz

Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostatnie 3 miesiące" itd. 

 

Przez to, że tylko takie opcje zakresu dat są do wyboru analiza wydatków z danego miesiąca jest możliwa tylko dla obecnego miesiąca i poprzedniego, a nie jest możliwa dla wcześniejszych miesięcy. Przykładowo, w maju nie mogę podejrzeć analizy za marzec, luty, styczeń i wcześniejszych.

 

Czy byłaby możliwość dodania możliwości "Wybierz z kalendarza" w liście rozwijanej, tak jak np. jest to możliwe w historii konta (patrz załączniki)? 

Odpowiedz
0 Lajków
y4kuz0
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-05-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 321 wyświetleń)

Re: Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Dziękujemy za sugestię, przekazaliśmy ją do zespołu odpowiadającego za rozwój Mojego ING 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 240 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy