Odpowiedz

Dowód osobisty + zgubiony numer

Dzień dobry, przychodzę z dziwną sprawą. Mój dowód osobisty kończy ważność za ok 60 dni, mieszkam za granicą i w aktualnym czasie nie mam jak udać się do ambasady ponieważ jest zamknięta. Chciałam dodać paszport, ale nie mogę bo pokazuje ze musze udac sie do banku by to zrobic. Jak wyjść z takiej sytuacji? Co się stanie z moim kontem bankowym jak dowód straci ważność?

Do tego pojawia się drugie pytanie - telefon na który przychodziły wszystkie kody został skradziony, przez to też nie jestem w stanie zalogować się na profil zaufany i złożyć wniosek o nowy dowód osobisty. Kody z ING przychodziły na skradziony numer. Jak rozwiązać ta sytuację będąc za granicą w czasie koronawirusa?
Odpowiedz
0 Lajków
Mila2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 166 wyświetleń)

Re: Dowód osobisty + zgubiony numer

Rzeczywiście dane z paszportu możemy wprowadzić tylko podczas wizyty w oddziale banku. Jeżeli Twój dokument tożsamości wygaśnie, to konto nadal będzie aktywne i będzie można z niego płacić kartą lub wysyłać przelewy, ale nie założysz u nas nowych produktów. Ta możliwość wróci, gdy aktualizujesz dane w naszych systemach. 

Jeżeli chodzi o zmianę numeru telefonu do autoryzacji, to możesz go zmienić na 2 sposoby:
- w dowolnym oddziale naszego banku,

- korespondencyjnie. 

Jeżeli nie możesz odwiedzić naszego oddziału, to możesz zamówić kopertę z kodem do ponownej aktywacji Mojego ING. Podczas ponownej aktywacji bankowości można podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Ważne, żeby przejść ten proces jak najszybciej, ponieważ koperta z kodem dociera na adres do korespondencji do 14 dni. Później musisz do nas zadzwonić i autoryzować kod z koperty. Ważne, aby zrobić to jeszcze w czasie, w którym Twój dowód osobisty jest ważny, abyśmy podczas rozmowy mogli bez przeszkód potwierdzić Twoją tożsamość. 

Dodam, że przed zamówieniem koperty musisz mieć pewność, że Twój adres do korespondencji u nas jest poprawny. Na ten adres wyślemy kopertę. Jeżeli musisz go zmienić, to konieczny będzie kontakt z nami pod numerem +48 32 357 00 69. 

Kopertę możesz zamówić przez nasze centrum pomocy https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy  (Nadaj nowe hasło). Na etapie zmiany hasła jest opcja, informująca o tym, że kod do Ciebie nie dotarł. Tam też możesz zamówić przesyłkę z kodem do ponownej aktywacji bankowości. Od momentu zamówienia koperty do ponownej aktywacji bankowości, nie będzie możliwości logowania się do Mojego ING i aplikacji mobilnej. Samo konto i karta pozostaną aktywnej. 

Gdy otrzymasz kopertę, to niezwłocznie do nas zadzwoń +48 32 357 00 69 i autoryzuj kod z koperty, który wykorzystasz do ponownej aktywacji bankowości i zmiany numeru do autoryzacji. Może to być zagraniczny numer. W razie pytań zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią lub czatem w Moim ING (o ile możesz się zalogować na swoje konto). Tam na bieżąco odpowiemy na Twoje dodatkowe pytania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 123 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy