- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Dowód osobisty + zgubiony numer
31-03-2021 14:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do tego pojawia się drugie pytanie - telefon na który przychodziły wszystkie kody został skradziony, przez to też nie jestem w stanie zalogować się na profil zaufany i złożyć wniosek o nowy dowód osobisty. Kody z ING przychodziły na skradziony numer. Jak rozwiązać ta sytuację będąc za granicą w czasie koronawirusa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-04-2021 15:43
Re: Dowód osobisty + zgubiony numer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rzeczywiście dane z paszportu możemy wprowadzić tylko podczas wizyty w oddziale banku. Jeżeli Twój dokument tożsamości wygaśnie, to konto nadal będzie aktywne i będzie można z niego płacić kartą lub wysyłać przelewy, ale nie założysz u nas nowych produktów. Ta możliwość wróci, gdy aktualizujesz dane w naszych systemach.
Jeżeli chodzi o zmianę numeru telefonu do autoryzacji, to możesz go zmienić na 2 sposoby:
- w dowolnym oddziale naszego banku,
- korespondencyjnie.
Jeżeli nie możesz odwiedzić naszego oddziału, to możesz zamówić kopertę z kodem do ponownej aktywacji Mojego ING. Podczas ponownej aktywacji bankowości można podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Ważne, żeby przejść ten proces jak najszybciej, ponieważ koperta z kodem dociera na adres do korespondencji do 14 dni. Później musisz do nas zadzwonić i autoryzować kod z koperty. Ważne, aby zrobić to jeszcze w czasie, w którym Twój dowód osobisty jest ważny, abyśmy podczas rozmowy mogli bez przeszkód potwierdzić Twoją tożsamość.
Dodam, że przed zamówieniem koperty musisz mieć pewność, że Twój adres do korespondencji u nas jest poprawny. Na ten adres wyślemy kopertę. Jeżeli musisz go zmienić, to konieczny będzie kontakt z nami pod numerem +48 32 357 00 69.
Kopertę możesz zamówić przez nasze centrum pomocy https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy (Nadaj nowe hasło). Na etapie zmiany hasła jest opcja, informująca o tym, że kod do Ciebie nie dotarł. Tam też możesz zamówić przesyłkę z kodem do ponownej aktywacji bankowości. Od momentu zamówienia koperty do ponownej aktywacji bankowości, nie będzie możliwości logowania się do Mojego ING i aplikacji mobilnej. Samo konto i karta pozostaną aktywnej.
Gdy otrzymasz kopertę, to niezwłocznie do nas zadzwoń +48 32 357 00 69 i autoryzuj kod z koperty, który wykorzystasz do ponownej aktywacji bankowości i zmiany numeru do autoryzacji. Może to być zagraniczny numer. W razie pytań zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią lub czatem w Moim ING (o ile możesz się zalogować na swoje konto). Tam na bieżąco odpowiemy na Twoje dodatkowe pytania.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość