31-03-2021 14:34
01-04-2021 15:43
Rzeczywiście dane z paszportu możemy wprowadzić tylko podczas wizyty w oddziale banku. Jeżeli Twój dokument tożsamości wygaśnie, to konto nadal będzie aktywne i będzie można z niego płacić kartą lub wysyłać przelewy, ale nie założysz u nas nowych produktów. Ta możliwość wróci, gdy aktualizujesz dane w naszych systemach.
Jeżeli chodzi o zmianę numeru telefonu do autoryzacji, to możesz go zmienić na 2 sposoby:
- w dowolnym oddziale naszego banku,
- korespondencyjnie.
Jeżeli nie możesz odwiedzić naszego oddziału, to możesz zamówić kopertę z kodem do ponownej aktywacji Mojego ING. Podczas ponownej aktywacji bankowości można podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Ważne, żeby przejść ten proces jak najszybciej, ponieważ koperta z kodem dociera na adres do korespondencji do 14 dni. Później musisz do nas zadzwonić i autoryzować kod z koperty. Ważne, aby zrobić to jeszcze w czasie, w którym Twój dowód osobisty jest ważny, abyśmy podczas rozmowy mogli bez przeszkód potwierdzić Twoją tożsamość.
Dodam, że przed zamówieniem koperty musisz mieć pewność, że Twój adres do korespondencji u nas jest poprawny. Na ten adres wyślemy kopertę. Jeżeli musisz go zmienić, to konieczny będzie kontakt z nami pod numerem +48 32 357 00 69.
Kopertę możesz zamówić przez nasze centrum pomocy https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy (Nadaj nowe hasło). Na etapie zmiany hasła jest opcja, informująca o tym, że kod do Ciebie nie dotarł. Tam też możesz zamówić przesyłkę z kodem do ponownej aktywacji bankowości. Od momentu zamówienia koperty do ponownej aktywacji bankowości, nie będzie możliwości logowania się do Mojego ING i aplikacji mobilnej. Samo konto i karta pozostaną aktywnej.
Gdy otrzymasz kopertę, to niezwłocznie do nas zadzwoń +48 32 357 00 69 i autoryzuj kod z koperty, który wykorzystasz do ponownej aktywacji bankowości i zmiany numeru do autoryzacji. Może to być zagraniczny numer. W razie pytań zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią lub czatem w Moim ING (o ile możesz się zalogować na swoje konto). Tam na bieżąco odpowiemy na Twoje dodatkowe pytania.
Możesz wypłacić pieniądze z IKZE wcześniej, jeśli zajdzie taka potrzeba. To tzw. zwrot. Pieniądze zwrócimy Ci, jeśli wypowiesz umowę o jego prowadzenie i nie spełniasz ustawowych warunków do wypłaty.
... 15-12-2025Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |