31-03-2021 14:34
01-04-2021 15:43
Rzeczywiście dane z paszportu możemy wprowadzić tylko podczas wizyty w oddziale banku. Jeżeli Twój dokument tożsamości wygaśnie, to konto nadal będzie aktywne i będzie można z niego płacić kartą lub wysyłać przelewy, ale nie założysz u nas nowych produktów. Ta możliwość wróci, gdy aktualizujesz dane w naszych systemach.
Jeżeli chodzi o zmianę numeru telefonu do autoryzacji, to możesz go zmienić na 2 sposoby:
- w dowolnym oddziale naszego banku,
- korespondencyjnie.
Jeżeli nie możesz odwiedzić naszego oddziału, to możesz zamówić kopertę z kodem do ponownej aktywacji Mojego ING. Podczas ponownej aktywacji bankowości można podać nowy numer telefonu do autoryzacji. Ważne, żeby przejść ten proces jak najszybciej, ponieważ koperta z kodem dociera na adres do korespondencji do 14 dni. Później musisz do nas zadzwonić i autoryzować kod z koperty. Ważne, aby zrobić to jeszcze w czasie, w którym Twój dowód osobisty jest ważny, abyśmy podczas rozmowy mogli bez przeszkód potwierdzić Twoją tożsamość.
Dodam, że przed zamówieniem koperty musisz mieć pewność, że Twój adres do korespondencji u nas jest poprawny. Na ten adres wyślemy kopertę. Jeżeli musisz go zmienić, to konieczny będzie kontakt z nami pod numerem +48 32 357 00 69.
Kopertę możesz zamówić przez nasze centrum pomocy https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy (Nadaj nowe hasło). Na etapie zmiany hasła jest opcja, informująca o tym, że kod do Ciebie nie dotarł. Tam też możesz zamówić przesyłkę z kodem do ponownej aktywacji bankowości. Od momentu zamówienia koperty do ponownej aktywacji bankowości, nie będzie możliwości logowania się do Mojego ING i aplikacji mobilnej. Samo konto i karta pozostaną aktywnej.
Gdy otrzymasz kopertę, to niezwłocznie do nas zadzwoń +48 32 357 00 69 i autoryzuj kod z koperty, który wykorzystasz do ponownej aktywacji bankowości i zmiany numeru do autoryzacji. Może to być zagraniczny numer. W razie pytań zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią lub czatem w Moim ING (o ile możesz się zalogować na swoje konto). Tam na bieżąco odpowiemy na Twoje dodatkowe pytania.
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można
... 06-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |