21-09-2022 09:24
Na tę chwilę nadal nie mamy możliwości potwierdzenia konkretnych terminów. Taką funkcjonalność posiadamy obecnie dla klientów korzystających z ING Business. Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami firmowymi (32 357 00 69), w celu sprawdzenia, czy mamy możliwość udostępnienia bankowości ING Business dla Twojej firmy.
12-10-2022 12:50
Odpowiedź z infolinii - jest taka możliwość dla JDG ale ponieważ inicjatorem przejścia jest przedsiębiorca to zmieni się oferta dotycząca konta (innymi słowy trzeba będzie płacić jak np. sp. z o.o.).
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |