21-09-2022 09:24
Na tę chwilę nadal nie mamy możliwości potwierdzenia konkretnych terminów. Taką funkcjonalność posiadamy obecnie dla klientów korzystających z ING Business. Zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami firmowymi (32 357 00 69), w celu sprawdzenia, czy mamy możliwość udostępnienia bankowości ING Business dla Twojej firmy.
12-10-2022 12:50
Odpowiedź z infolinii - jest taka możliwość dla JDG ale ponieważ inicjatorem przejścia jest przedsiębiorca to zmieni się oferta dotycząca konta (innymi słowy trzeba będzie płacić jak np. sp. z o.o.).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |