30-07-2018 18:02
Ile wynosi czas reakcji (odpowiedzi) na zapytania w ramach bankowości internetowej? Ktoś wie?
Jedną wiadomość dotyczącą odsetek na karcie kredytowej wysłałem 20 lipca, drugą dotyczącą opłat za bankomaty jakieś trzy dni temu i do dziś nikt nie raczył się nią zainteresować...
31-07-2018 15:33
Na niektóre, trudne pytania nie otrzymasz nigdy odpowiedzi - smutne.
31-07-2018 15:42
motaboy na wiadomości w Moim ING odpowiadamy na bieżąco. Obsługujemy je według kolejności ich wpłynięcia. Obecnie ta forma kontaktu cieszy się dużym zainteresowaniem, co wpływa także na czas naszej odpowiedzi.
Zachęcam Cie także do kontaktu z naszą całodobową infolinią kart pod numerem - 32 357 00 12. Jeśli będziemy mogli, odpowiemy na Twoje pytania od razu podczas rozmowy.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |