Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości zapisania zmian w zakupionych towarach - Księgowość ING

[ Edytowane ]

Wkradł się jakiś błąd przy wprowadzaniu zmian w zakupionych produktach, faktury były wprowadzane z plików.

 

Po zmianie i wciśnięciu "zapisz", sekcja danego produktu staje się szara i taka już pozostaje. Zmiana nie jest wprowadzona.

Ale:

- problem dotyczy zmiany nazwy i powiązania produktu;

- zmiana stawek VAT, cen, ilości działa bez problemu.

 

Co więcej, jeśli edycję danej pozycji zacznę od zmiany stawki VAT i zapisania pozycji, potem mogę robić inne poprawki na tej pozycji bez problemu.

EDIT: sama zmiana wartości VAT i powrót do poprzedniej (bez zapisywania) powoduje, że błąd nie wystąpi.

 

 

Powtórzone wielokrotnie na świeżo wprowadzonych dokumentach.

Błąd występuje na co najmniej dwóch przeglądarkach, wcześniej nie było takiego problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
HES
HES
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
1
07-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 585 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zapisania zmian w zakupionych towarach - Księgowość ING

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Prosimy, skontaktuj się w tej kwestii z naszą infolinią: 32 357 88 77. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy