Odpowiedz
Witam. Mam problem z zalogowaniem się poprzez profil zaufany do podatki.gov ponieważ nie dostaje smsa z kodem autoryzacyjnym. Byłam w banku, numer jest zmieniony wszędzie jednak ja nadal nie dostaje smsa Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Monikarys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 165 wyświetleń)

Re: E-pit

Sms z kodem autoryzacyjnym jest wysyłany przez Profil Zaufany. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z serwisem ePUAP. Powinni pomóc Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaB
Były moderator
Były moderator icon
5
0
21-04-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 118 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy