Odpowiedz
Witam. Mam problem z zalogowaniem się poprzez profil zaufany do podatki.gov ponieważ nie dostaje smsa z kodem autoryzacyjnym. Byłam w banku, numer jest zmieniony wszędzie jednak ja nadal nie dostaje smsa Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Monikarys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 301 wyświetleń)

Re: E-pit

Sms z kodem autoryzacyjnym jest wysyłany przez Profil Zaufany. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z serwisem ePUAP. Powinni pomóc Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaB
Były moderator
Były moderator icon
5
0
21-04-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 254 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy