Odpowiedz
Witam. Mam problem z zalogowaniem się poprzez profil zaufany do podatki.gov ponieważ nie dostaje smsa z kodem autoryzacyjnym. Byłam w banku, numer jest zmieniony wszędzie jednak ja nadal nie dostaje smsa Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Monikarys
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 790 wyświetleń)

Re: E-pit

Sms z kodem autoryzacyjnym jest wysyłany przez Profil Zaufany. Skontaktuj się proszę w tej sprawie z serwisem ePUAP. Powinni pomóc Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaB
Były moderator
Były moderator icon
5
0
21-04-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 743 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy