Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości zapisania zmian w zakupionych towarach - Księgowość ING

[ Edytowane ]

Wkradł się jakiś błąd przy wprowadzaniu zmian w zakupionych produktach, faktury były wprowadzane z plików.

 

Po zmianie i wciśnięciu "zapisz", sekcja danego produktu staje się szara i taka już pozostaje. Zmiana nie jest wprowadzona.

Ale:

- problem dotyczy zmiany nazwy i powiązania produktu;

- zmiana stawek VAT, cen, ilości działa bez problemu.

 

Co więcej, jeśli edycję danej pozycji zacznę od zmiany stawki VAT i zapisania pozycji, potem mogę robić inne poprawki na tej pozycji bez problemu.

EDIT: sama zmiana wartości VAT i powrót do poprzedniej (bez zapisywania) powoduje, że błąd nie wystąpi.

 

 

Powtórzone wielokrotnie na świeżo wprowadzonych dokumentach.

Błąd występuje na co najmniej dwóch przeglądarkach, wcześniej nie było takiego problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
HES
HES
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
1
07-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 160 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zapisania zmian w zakupionych towarach - Księgowość ING

Chciałabym Ci pomóc jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Prosimy, skontaktuj się w tej kwestii z naszą infolinią: 32 357 88 77. Przyjmiemy Twoje zgłoszenie. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 095 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy