Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się.

Witam.
Z nieznanych mi przyczyn nie mogę zalogować sie na swoje konto pomimo podawania poprawnych danych. Kilkukrotnie probowałam zmieniać hasło i PIN do aplikacji (za każdym razem udawało się to zrobić), jednakże gdy próbuje sie zalogować ciagle dostaje informacje o nieprawidłowych danych logowania.
Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
AnnaBal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-06-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 880 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się.

Witaj,
jeśli pomimo zmiany hasła nie możesz się zalogować, to proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 830 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy