Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się.

Witam.
Z nieznanych mi przyczyn nie mogę zalogować sie na swoje konto pomimo podawania poprawnych danych. Kilkukrotnie probowałam zmieniać hasło i PIN do aplikacji (za każdym razem udawało się to zrobić), jednakże gdy próbuje sie zalogować ciagle dostaje informacje o nieprawidłowych danych logowania.
Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
AnnaBal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-06-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 008 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się.

Witaj,
jeśli pomimo zmiany hasła nie możesz się zalogować, to proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Wniosek złożyłem od 21 listopada i mam jeszcze teraz czekać 21 dni na decyzję? To chyba jakiś żart.

09-01-2025
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto

Jak się zakończyła sprawa z zablokowanym kontem?

09-01-2025
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Potrzebujemy 21 dni kalendarzowych Emotikon: Szczęśliwy

09-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy