Odpowiedz

Brak możliwości zalogowania się.

Witam.
Z nieznanych mi przyczyn nie mogę zalogować sie na swoje konto pomimo podawania poprawnych danych. Kilkukrotnie probowałam zmieniać hasło i PIN do aplikacji (za każdym razem udawało się to zrobić), jednakże gdy próbuje sie zalogować ciagle dostaje informacje o nieprawidłowych danych logowania.
Jakieś sugestie ?
Odpowiedz
0 Lajków
AnnaBal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-06-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 007 wyświetleń)

Re: Brak możliwości zalogowania się.

Witaj,
jeśli pomimo zmiany hasła nie możesz się zalogować, to proszę, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Musimy sprawdzić, dlaczego tak się dzieje. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 957 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zmiana kolejności kont

Czy funkcja zamiany kolejności kont jest przynajmniej planowana? Już o dłuższego czasu śledzę ten wątek i nie ukrywam, że taka funkcjonalność bardzo by się przydała oraz zaoszczędziła niepotrzebnych n

...

09-01-2025
Re.: Brak stanu kont po zalogowaniu się

dzięki, widzę teraz kółka z kwotami, ale zniknęła mi opcja pokazania widoku tabeli Emotikon: Szczęśliwy

09-01-2025
Re.: Pożyczka 138k

Wnioski kredytowe weryfikujemy tak szybko jak to tylko możliwe, zazwyczaj do 2-3 dni roboczych od złożenia wniosku. O dodatkowe dokumenty prosimy w sytuacji, gdy np. oświadczona kwota wynagrodzenia pr

...

09-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy