Odpowiedz
Highlighted

Blokada przy płatności internetowej

Wykonując transakcję kartą przez internet nie byłem w stanie kupić danego produktu, ale w historii pisze 'blokada' i potrąciło mi kwotę zakupu. Czy mam czekać na zrealizowanie zakupu? Jeśli tak, to ile? Jest to ważne gdyż na tę chwilę straciłem pieniądze a do transakcji nie doszło.

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek2803
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-12-2019
Wiadomość 1 z 3 (634 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Blokada przy płatności internetowej

Z tego co wiem, to bank czeka na rozliczenie transakcji przez ten sklep lub serwis w internecie. Jeśli jej nie dostanie w ciągu kilku dni, to odblokuje pieniądze na Twoim koncie. Skontaktuj się ze sklepem i dopytaj, czy musisz ją ponowić, czy sami pobiorą pieniądze z konta Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
forasek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
12-12-2019
Wiadomość 2 z 3 (585 wyświetleń)
Highlighted

Re: Blokada przy płatności internetowej

@forasek masz rację, do 8 dni czekamy na rozliczenie płatności. Jeśli sklep nie wyśle nam rozliczenia, blokadę automatycznie ściągniemy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
44
14
23-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (583 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy