Odpowiedz

Blokada przy płatności internetowej

Wykonując transakcję kartą przez internet nie byłem w stanie kupić danego produktu, ale w historii pisze 'blokada' i potrąciło mi kwotę zakupu. Czy mam czekać na zrealizowanie zakupu? Jeśli tak, to ile? Jest to ważne gdyż na tę chwilę straciłem pieniądze a do transakcji nie doszło.

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek2803
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2019
Wiadomość 1 z 3 (5 549 wyświetleń)

Re.: Blokada przy płatności internetowej

Z tego co wiem, to bank czeka na rozliczenie transakcji przez ten sklep lub serwis w internecie. Jeśli jej nie dostanie w ciągu kilku dni, to odblokuje pieniądze na Twoim koncie. Skontaktuj się ze sklepem i dopytaj, czy musisz ją ponowić, czy sami pobiorą pieniądze z konta Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
forasek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-12-2019
Wiadomość 2 z 3 (5 500 wyświetleń)

Re: Blokada przy płatności internetowej

@forasek masz rację, do 8 dni czekamy na rozliczenie płatności. Jeśli sklep nie wyśle nam rozliczenia, blokadę automatycznie ściągniemy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 498 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny 2 transza

Możesz wydłużyć okres budowlany w Moim ING maksymalnie do 36 miesięcy od uruchomienia kredytu. Wtedy robimy to za pomocą bezpłatnego aneksu bezdecyzyjnego. Jeśli od uruchomienia kredytu minęło więcej ...

11-04-2025
Re.: Jak usunąć zastrzeżoną karte

Zniknie sama po pewnym czasie.

11-04-2025
Jak usunąć zastrzeżoną karte

Witam posiadam konto w waszym banku, i niestety ze względu ba to że zgubiłem karte musiałem ją zastrzec, ale dalej sie wyświetla w kategorii karty a ja jej tam już nie chce. z góry dziękuje za pomoc

11-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy