Odpowiedz

Blokada przy płatności internetowej

Wykonując transakcję kartą przez internet nie byłem w stanie kupić danego produktu, ale w historii pisze 'blokada' i potrąciło mi kwotę zakupu. Czy mam czekać na zrealizowanie zakupu? Jeśli tak, to ile? Jest to ważne gdyż na tę chwilę straciłem pieniądze a do transakcji nie doszło.

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek2803
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2019
Wiadomość 1 z 3 (4 621 wyświetleń)

Re.: Blokada przy płatności internetowej

Z tego co wiem, to bank czeka na rozliczenie transakcji przez ten sklep lub serwis w internecie. Jeśli jej nie dostanie w ciągu kilku dni, to odblokuje pieniądze na Twoim koncie. Skontaktuj się ze sklepem i dopytaj, czy musisz ją ponowić, czy sami pobiorą pieniądze z konta Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
forasek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-12-2019
Wiadomość 2 z 3 (4 572 wyświetleń)

Re: Blokada przy płatności internetowej

@forasek masz rację, do 8 dni czekamy na rozliczenie płatności. Jeśli sklep nie wyśle nam rozliczenia, blokadę automatycznie ściągniemy. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (4 570 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czyli dobrze rozumiem? W końcu przyznaliście, że Wasz sposób wprowadzenia obsługi CarPlay jest obecnie całkowicie bezużyteczny?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy