Odpowiedz
Highlighted

Blokada przy płatności internetowej

Wykonując transakcję kartą przez internet nie byłem w stanie kupić danego produktu, ale w historii pisze 'blokada' i potrąciło mi kwotę zakupu. Czy mam czekać na zrealizowanie zakupu? Jeśli tak, to ile? Jest to ważne gdyż na tę chwilę straciłem pieniądze a do transakcji nie doszło.

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek2803
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-12-2019
Wiadomość 1 z 3 (1 009 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Blokada przy płatności internetowej

Z tego co wiem, to bank czeka na rozliczenie transakcji przez ten sklep lub serwis w internecie. Jeśli jej nie dostanie w ciągu kilku dni, to odblokuje pieniądze na Twoim koncie. Skontaktuj się ze sklepem i dopytaj, czy musisz ją ponowić, czy sami pobiorą pieniądze z konta Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
forasek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
12-12-2019
Wiadomość 2 z 3 (960 wyświetleń)
Highlighted

Re: Blokada przy płatności internetowej

@forasek masz rację, do 8 dni czekamy na rozliczenie płatności. Jeśli sklep nie wyśle nam rozliczenia, blokadę automatycznie ściągniemy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
50
14
23-04-2018
Wiadomość 3 z 3 (958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Działalność gospodarcza

Jeśli działalność jest zarejestrowana w Polsce, opłacasz w naszym kraju ZUS i podatki, to możesz złożyć wniosek o kredyt hipoteczny Emotikon: Szczęśliwy Faktury mogą być wystawiane  w innej walucie. 

 

 

07-07-2020
płatność telefonem

mam telefon bez funkcji  NFC chińczyk REDMI 8  czy jest  możliwość płacenia telefonem nie chodzi mi o BLIK

07-07-2020
Re.: Makler nie działa

Mieliśmy wczoraj krótką awarię. W takiej sytuacji możesz zadzwonić do maklerów na nr 32 357 00 32 lub napisać wiadomość w Module Makler.

07-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy