Odpowiedz

Blokada konta maklerskiego.

Cześć, dostałem wiadomość od ing o konieczności wypełnienia ankiety inwestycyjnej. Bank grozi że jeżeli nie wypełnię ankiety, zablokuje konto maklerskie w ciągu kilku dni. Inwestuje od ponad roku, ankietę wypełniałem przy otwarciu konta maklerskiego, następnie po około 3 miesiącach kolejną.

Bank co 2-3 miesiące napastuje mnie wiadomościami że wygasa ważność ankiety, a teraz grozi blokadą konta.

Sytuacja jest ciekawa o tyle, że wypełniając ankietę już dwa razy powiadomiłem bank o moim doświadczeniu. Następnie inwestuję na koncie banku, dzięki tym inwestycjom moje doświadczenie wzrasta (minął już rok więc teraz zaznaczyłbym w ankiecie że inwestuję ponad rok ), bank posiada wszystkie informacje o moich inwestycjach więc jest bardzo dobrze poinformowany ponieważ posiada ciągły dostęp do danych z mojego konta (dzwoniąc do banku i pytając konsultanta o cokolwiek związanego zmoim kontem konsultant bez problemu ma wgląd do moich danych).

Dlaczego więc wymaga cyklicznie wypełniania ankiety? Tym bardziej że zna moje doświadczenie, bo posiada historię konta.

Czy bank ma prawo zablokować konto maklerskie z powodu nie wypełnienia ankiety inwestycyjnej?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (6 458 wyświetleń)

Re.: Blokada konta maklerskiego.

Konieczność aktualizacji ankiety inwestycyjnej do konta maklerskiego wynika z przepisów MIFID-owych.

Obowiązek aktualizacji  jest zapisany w „Regulaminie świadczenia usług maklerskich dla osób fizycznych przez Biuro Maklerskie ING Banku Śląskiego S.A.” w § 6 pkt 9: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1112099

 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 2 z 4 (6 299 wyświetleń)

Re.: Blokada konta maklerskiego.

Ok, macie jakieś przepisy, ale czy muszę tą ankietę wypełniać co 2-3 miesiące? Tak jak pisałem, przeszłość się nie zmienia a aktualne dane posiadacie. Może chociaż raz do roku to zrozumiałbym ale co 2-3 miesiące to jest jak nękanie. Przecież pobieracie opłaty, za darmo z konta nie korzystam. Dlaczego tak często zmuszacie do wypełniania tego?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (6 246 wyświetleń)

Re.: Blokada konta maklerskiego.

Skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 32  (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 08:00 do 18:00). Po identyfikacji, będziemy mogli sprawdzić powód aktualizacji ankiety u Ciebie.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
93
20
15-06-2020
Wiadomość 4 z 4 (6 231 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Witam, w dniu dzisiejszym 26.04.2025 chciałem wypłacić pieniądze z konta żony. Bankomat strasznie długo "myślał" po czym oddał kartę i wyskoczył komunikat o błędzie i kontakcie z infolinia. Zadzwoniłe...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy