15-04-2022 13:47
Cześć, dostałem wiadomość od ing o konieczności wypełnienia ankiety inwestycyjnej. Bank grozi że jeżeli nie wypełnię ankiety, zablokuje konto maklerskie w ciągu kilku dni. Inwestuje od ponad roku, ankietę wypełniałem przy otwarciu konta maklerskiego, następnie po około 3 miesiącach kolejną.
Bank co 2-3 miesiące napastuje mnie wiadomościami że wygasa ważność ankiety, a teraz grozi blokadą konta.
Sytuacja jest ciekawa o tyle, że wypełniając ankietę już dwa razy powiadomiłem bank o moim doświadczeniu. Następnie inwestuję na koncie banku, dzięki tym inwestycjom moje doświadczenie wzrasta (minął już rok więc teraz zaznaczyłbym w ankiecie że inwestuję ponad rok ), bank posiada wszystkie informacje o moich inwestycjach więc jest bardzo dobrze poinformowany ponieważ posiada ciągły dostęp do danych z mojego konta (dzwoniąc do banku i pytając konsultanta o cokolwiek związanego zmoim kontem konsultant bez problemu ma wgląd do moich danych).
Dlaczego więc wymaga cyklicznie wypełniania ankiety? Tym bardziej że zna moje doświadczenie, bo posiada historię konta.
Czy bank ma prawo zablokować konto maklerskie z powodu nie wypełnienia ankiety inwestycyjnej?
19-04-2022 13:58
Konieczność aktualizacji ankiety inwestycyjnej do konta maklerskiego wynika z przepisów MIFID-owych.
Obowiązek aktualizacji jest zapisany w „Regulaminie świadczenia usług maklerskich dla osób fizycznych przez Biuro Maklerskie ING Banku Śląskiego S.A.” w § 6 pkt 9: https://www.ing.pl/_fileserver/item/1112099
20-04-2022 10:30
20-04-2022 11:28
Skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 08:00 do 18:00). Po identyfikacji, będziemy mogli sprawdzić powód aktualizacji ankiety u Ciebie.
Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Witam. Robiłam już kilka nadpłat, w różnych kwotach i dniach. Jak skrócić okres kredytowania? Niestety za każdym razem otrzymuje informację „Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania”. Nie chce mni
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |