Odpowiedz

Blokada i zwolnienie blokady

Parę dni temu zakupiłam pakiet na stronie player'a dla użytkowników przebywających za granicą. Moja karta powinna zostać obciążona kwotą 50zl (pakiet kosztował 50zl, w tym 7dni próbne). Tego samego dnia pojawiły się w mojej historii na koncie trzy osobne transakcje z zaznaczeniem "blokada" - każda transakcja to było -1zł. Również tego samego dnia, pojawiły się kolejne trzy osobne transakcje że "zwolnieniem blokady", każda +1zł. Czy ktoś rozumie dlaczego kwota 50zł nie została póki co pobrana i dlaczego pojawiły się akurat takie transakcje wynoszące 1 zł z blokadą i zwolnieniem blokady? Czy ma to jakiś związek z tygodniem próbnym który mija dopiero jutro ?
Odpowiedz
0 Lajków
Patrycjamw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 220 wyświetleń)

Re: Blokada i zwolnienie blokady

@Patrycjamw Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z serwisem, w którym dokonałaś zakupu. Na pewno udzielą Ci dodatkowych informacji, jeśli te blokady były z ich strony. Przypuszczam, że ten serwis zrobił próbną autoryzację transakcji na Twoim koncie, żeby sprawdzić, czy masz prawidłowo ustawione limity na karcie do płacenia w internecie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
583
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 172 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy