03-09-2020 09:15
04-09-2020 09:20
@Patrycjamw Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z serwisem, w którym dokonałaś zakupu. Na pewno udzielą Ci dodatkowych informacji, jeśli te blokady były z ich strony. Przypuszczam, że ten serwis zrobił próbną autoryzację transakcji na Twoim koncie, żeby sprawdzić, czy masz prawidłowo ustawione limity na karcie do płacenia w internecie.
Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |