Odpowiedz

Blokada i zwolnienie blokady

Parę dni temu zakupiłam pakiet na stronie player'a dla użytkowników przebywających za granicą. Moja karta powinna zostać obciążona kwotą 50zl (pakiet kosztował 50zl, w tym 7dni próbne). Tego samego dnia pojawiły się w mojej historii na koncie trzy osobne transakcje z zaznaczeniem "blokada" - każda transakcja to było -1zł. Również tego samego dnia, pojawiły się kolejne trzy osobne transakcje że "zwolnieniem blokady", każda +1zł. Czy ktoś rozumie dlaczego kwota 50zł nie została póki co pobrana i dlaczego pojawiły się akurat takie transakcje wynoszące 1 zł z blokadą i zwolnieniem blokady? Czy ma to jakiś związek z tygodniem próbnym który mija dopiero jutro ?
Odpowiedz
0 Lajków
Patrycjamw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 378 wyświetleń)

Re: Blokada i zwolnienie blokady

@Patrycjamw Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z serwisem, w którym dokonałaś zakupu. Na pewno udzielą Ci dodatkowych informacji, jeśli te blokady były z ich strony. Przypuszczam, że ten serwis zrobił próbną autoryzację transakcji na Twoim koncie, żeby sprawdzić, czy masz prawidłowo ustawione limity na karcie do płacenia w internecie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
598
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (6 330 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy