14-04-2023 09:21 | Edytowano: 14-04-2023 09:23
Cześć,
Chciałem dzisiaj złożyć wniosek o chargeback:
-załącznika nie da się dodać (spinacz nie działa)
-po dodaniu więcej niż dwóch / trzech zdjęć przez (wiadomość / dodaj dokumenty) zdjęcie ładuje się w nieskończoność
-po otwarciu powiadomienia o reklamacji czat się zamyka i nie da się np podziękować za pomoc, a po ponownym otwarciu wita nas boa a nei osoba która nam pomogła ( i miała masę cierpliwości z powodu 2 pierwszych punktów).
Fajnie by było gdyby to ktoś poprawił - w końcu aplikacja to wasza wizytówka.
Pozdrawiam
Damian
15-04-2023 14:38
Dziękuję za ten sygnał. Przekażę tę informację do odpowiedniego działu. Przepraszamy za niedogodności.
15-04-2023 14:56
Ja problem ze spinaczem zgłaszałem już w grudniu zeszłego roku także ten...
31-07-2023 12:31
01-08-2023 12:35
Przepraszam za kłopot z 3D Secure. Chcemy to ponownie sprawdzić i/lub przekazać zgłoszenie do zespołu IT. Proszę Cię o kontakt z nami ponownie przez czat lub infolinię.
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |