Odpowiedz

Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Da się jakoś ustawić, żeby kod przychodził zawsze via SMS? Aplikacja mobilna jest wybitnie kulawa i o ile ją posiadam na telefonie bo czasami trzeba sprawdzić stan konta o tyle używanie jej to na prawde ostateczność...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
244
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 5 (19 036 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Nie ma możliwości ustawienia tylko jednej metody autoryzacji.
Pamiętaj, że jeżeli pojawi się autoryzacja mobilna możesz wybrać opcję:

  • Chcę zmienić metodę autoryzacji na SMS.

Wtedy automatycznie prześlemy kod w formie SMS-a. 
Taka zmiana dotyczy tylko płatności, którą zlecasz w danym momencie.
Nie oznacza to, że każda kolejna będzie w ten sam sposób autoryzowana.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (18 979 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Wiem, że tak mogę, ale jest to u***liwe. Czy jak wyrejestruje aplikację mobilną to przestaniecie mnie maltretować tą głupotką? (skoro nie będzie aplikacji to znaczy, że nie będzie można w niej potwierdzić)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
244
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 5 (18 635 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Tak jeśli usuniesz aplikacje to w takim przypadku jedyną metodą autoryzacji będzie Kod SMS.
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 5 (18 571 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

 
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwkaoliwka678
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-10-2018
Wiadomość 5 z 5 (17 989 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zmiana wyglądu panelu moje ing.

Już myślałem, że nie będzie problemów, ale nie. Jak mówię lepsze jest wrogiem dobrego. Nie mogę poprawnie wpisać nr konta robiąć przelew. Zrobiliście podział na segmenty liczbowe. Dwie pierwsze, przer

...

08-12-2023
Re: Re.: Problem z logowaniem

Pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu. Przepraszamy za tę sytuację. Rozwiązaniem, jakie możemy podpowiedzieć, do czasu wyeliminowania błędu jest korzystanie z opcji logowania za pomocą PIN-u oraz kluc

...

08-12-2023
Konta z innych banków

Czy jest planowane dorzucenie możliwości podglądu kont z Nest Banku i inteligo?

08-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy