Odpowiedz

Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Da się jakoś ustawić, żeby kod przychodził zawsze via SMS? Aplikacja mobilna jest wybitnie kulawa i o ile ją posiadam na telefonie bo czasami trzeba sprawdzić stan konta o tyle używanie jej to na prawde ostateczność...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 5 (19 367 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Nie ma możliwości ustawienia tylko jednej metody autoryzacji.
Pamiętaj, że jeżeli pojawi się autoryzacja mobilna możesz wybrać opcję:

  • Chcę zmienić metodę autoryzacji na SMS.

Wtedy automatycznie prześlemy kod w formie SMS-a. 
Taka zmiana dotyczy tylko płatności, którą zlecasz w danym momencie.
Nie oznacza to, że każda kolejna będzie w ten sam sposób autoryzowana.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (19 310 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Wiem, że tak mogę, ale jest to u***liwe. Czy jak wyrejestruje aplikację mobilną to przestaniecie mnie maltretować tą głupotką? (skoro nie będzie aplikacji to znaczy, że nie będzie można w niej potwierdzić)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 5 (18 966 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Tak jeśli usuniesz aplikacje to w takim przypadku jedyną metodą autoryzacji będzie Kod SMS.
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 5 (18 902 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

 
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwkaoliwka678
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-10-2018
Wiadomość 5 z 5 (18 320 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy