13-09-2018 22:35
Da się jakoś ustawić, żeby kod przychodził zawsze via SMS? Aplikacja mobilna jest wybitnie kulawa i o ile ją posiadam na telefonie bo czasami trzeba sprawdzić stan konta o tyle używanie jej to na prawde ostateczność...
14-09-2018 20:46
Nie ma możliwości ustawienia tylko jednej metody autoryzacji.
Pamiętaj, że jeżeli pojawi się autoryzacja mobilna możesz wybrać opcję:
Wtedy automatycznie prześlemy kod w formie SMS-a.
Taka zmiana dotyczy tylko płatności, którą zlecasz w danym momencie.
Nie oznacza to, że każda kolejna będzie w ten sam sposób autoryzowana.
07-10-2018 17:50
08-10-2018 11:12
29-10-2018 05:17
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |