13-09-2018 22:35
Da się jakoś ustawić, żeby kod przychodził zawsze via SMS? Aplikacja mobilna jest wybitnie kulawa i o ile ją posiadam na telefonie bo czasami trzeba sprawdzić stan konta o tyle używanie jej to na prawde ostateczność...
14-09-2018 20:46
Nie ma możliwości ustawienia tylko jednej metody autoryzacji.
Pamiętaj, że jeżeli pojawi się autoryzacja mobilna możesz wybrać opcję:
Wtedy automatycznie prześlemy kod w formie SMS-a.
Taka zmiana dotyczy tylko płatności, którą zlecasz w danym momencie.
Nie oznacza to, że każda kolejna będzie w ten sam sposób autoryzowana.
07-10-2018 17:50
08-10-2018 11:12
29-10-2018 05:17
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |