Odpowiedz

Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Da się jakoś ustawić, żeby kod przychodził zawsze via SMS? Aplikacja mobilna jest wybitnie kulawa i o ile ją posiadam na telefonie bo czasami trzeba sprawdzić stan konta o tyle używanie jej to na prawde ostateczność...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 5 (20 033 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Nie ma możliwości ustawienia tylko jednej metody autoryzacji.
Pamiętaj, że jeżeli pojawi się autoryzacja mobilna możesz wybrać opcję:

  • Chcę zmienić metodę autoryzacji na SMS.

Wtedy automatycznie prześlemy kod w formie SMS-a. 
Taka zmiana dotyczy tylko płatności, którą zlecasz w danym momencie.
Nie oznacza to, że każda kolejna będzie w ten sam sposób autoryzowana.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (19 976 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Wiem, że tak mogę, ale jest to u***liwe. Czy jak wyrejestruje aplikację mobilną to przestaniecie mnie maltretować tą głupotką? (skoro nie będzie aplikacji to znaczy, że nie będzie można w niej potwierdzić)
Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 5 (19 632 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

Tak jeśli usuniesz aplikacje to w takim przypadku jedyną metodą autoryzacji będzie Kod SMS.
Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 4 z 5 (19 568 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji - zawsze kodem SMS

 
Odpowiedz
0 Lajków
Oliwkaoliwka678
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-10-2018
Wiadomość 5 z 5 (18 986 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy