Odpowiedz

Autoryzacja kontrahentów z bazy

Dzień dobry. W ING Business zostali dodani kontrahenci do bazy, aby każdorazowo przelewy do nich nie musiały być zatwierdzane kodem SMS. Niestety zatwierdzanie kodem nadal występuje. W bazie kontrahenci mają status "TAK" w polu autoryzowany. Czy oznacza to, że kontrahenci są już odbiorcami zaufanymi, czy może to "TAK" oznacza, że każdy przelew do nich musi być osobno autoryzowany narzędziem autoryzacji? Po wejściu w szczegóły kontrahenta i po kliknięciu "Modyfikuj" nie ma opcji pozwalającej na zmianę autoryzacji "TAK/NIE".

Gdzie i jakich zmian należy dokonać w ING Business, aby przelew do kontrahentów nie musiał być zatwierdzany narzędziem autoryzacji?

 

Obecnie przelewy są akceptowane dwuosobowo. Jakich zmian ustawień należy dokonać, aby wybrane przelewy (np. do kontrahentów) nie musiały być akceptowane dwuosobowo, a jedynie przez jedną osobę zlecającą przelew?

Czy zlecenie stałe w przypadku dwuosobowego schematu akceptacji będzie wykonywało się automatycznie bez konieczności akceptacji przez dwóch użytkowników w każdym okresie wykonania zlecenia?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Rr1
Rr1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-12-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 527 wyświetleń)

Re: Autoryzacja kontrahentów z bazy

Przy zautoryzowanym kontrahencie SMSy nie powinny przychodzić, mogą się pojawić jedynie sporadycznie. Tutaj nie mamy dostępu do potrzebnych informacji, dlatego nie możemy tego sprawdzić. Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na infolinii, pod numerem 32 357 00 24. Tylko tam będziemy mogli Ci pomóc. Podczas kontaktu specjaliści będą mogli poprowadzić Cię przez wniosek o edycję tych danych.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 405 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy