05-08-2021 23:28
Dzień dobry.
09-08-2021 09:33
Poniżej odpowiadam na Twoje pytania
1. W ramach usługi AutoPay, możesz podpiąć tylko swoje rachunki bieżące. Wynika to z naszych ustaleń z dostawcą usługi.
2. Regulamin jest dostępny w procesie rejestracji/logowania do usługi AutoPay w ING. Udostępniamy go też na naszej stronie, jak słusznie zauważyłeś. Jeśli cokolwiek się w nim zmieni, poinformujemy o tym.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |