06-06-2022 19:41
Dzień dobry,
bardzo lubię aplikację MojeING i chciałbym pomóc w jej ulepszeniu. Dlatego zgłaszam dwa 'bugi' które znalazłem w usłudze 'Autostrady'
Pierwsze to brak tłumaczeń, bądź rozwiązania zmiennych w wyborze kategorii (patrz screen w załączniku)
Drugi bug to jeżeli pojazd zarejestrowany jest na innym koncie, to po próbie dodania go i wpisaniu pinu (w aplikacji), bądź kodu sms w bankowości internetowej, nic się nie dzieje. Aplikacja zostaje na tym samym ekranie bez żadnego komunikatu o błędzie.
Pozdrawiam,
07-06-2022 19:58
Dzięki za zgłoszenie nam tego. Czy mogłabym Cię prosić o zgłoszenie tej sytuacji przez czat, po zalogowaniu do Mojego ING lub przez wysłanie zrzutu i opisu w zakładce "Wiadomości"? Dzięki temu będziemy mogli przesłać zgłoszenie do działu IT i sprawdzić to dokładnie na przykładzie Twojej sytuacji.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |