12-01-2020 23:02
Witam,
Mam mały problem. Otóż przelałem sobie z konta Direct na wirtualną kartę Visa 430zł Środki zniknęły z konta Direct, ale na karcie już się nie pojawiły.
(Oczywiście w historii transakcji wszystko widać).
Stwierdziłem, że być może jest to spowodowane obciążonymi serwerami ING, więc aby być na 100% pewnym przelałem dla sprawdzenia 5zł - i ten przelew doszedł momentalnie.
Do załączników wrzuciłem 3 zrzuty ekranu (trochę wyciąłem - wiadomo, prywatność).
1wszy SS z historią przelewów na koncie bankowym
2gi SS z historią przelewów na karcie wirtualnej
3ci SS z historią przelewów na koncie Direct
Pieniądze jak na moje oko zniknęły w banku. Bardzo proszę o wyjaśnienie, a w tym czasie muszę niestety ponowić przelew i mam nadzieję że i tym razem pieniążki nie zginą.
12-01-2020 23:07
Cholera! Dobra, wybaczcie, ale jakiś czas temu miałem kartę wirtualną która się przeterminowała, a poniważ nie było opcji przełdłużenia ważności musiałem założyć nową.
Pieniążki poszły na starą kartę - wszystko gra.
Teraz jakby ktośm miły powiedział jak usunąć przeterminowaną kartę wirtualną z systemu to było by super.
13-01-2020 18:01
Nie musisz usuwać przeterminowanej karty wirtualnej z systemu. Karta będzie widoczna w Twojej usłudze przez 7 dni. Po tym czasie powinna zniknąć automatycznie.
Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |