12-01-2020 23:02
Witam,
Mam mały problem. Otóż przelałem sobie z konta Direct na wirtualną kartę Visa 430zł Środki zniknęły z konta Direct, ale na karcie już się nie pojawiły.
(Oczywiście w historii transakcji wszystko widać).
Stwierdziłem, że być może jest to spowodowane obciążonymi serwerami ING, więc aby być na 100% pewnym przelałem dla sprawdzenia 5zł - i ten przelew doszedł momentalnie.
Do załączników wrzuciłem 3 zrzuty ekranu (trochę wyciąłem - wiadomo, prywatność).
1wszy SS z historią przelewów na koncie bankowym
2gi SS z historią przelewów na karcie wirtualnej
3ci SS z historią przelewów na koncie Direct
Pieniądze jak na moje oko zniknęły w banku. Bardzo proszę o wyjaśnienie, a w tym czasie muszę niestety ponowić przelew i mam nadzieję że i tym razem pieniążki nie zginą.
12-01-2020 23:07
Cholera! Dobra, wybaczcie, ale jakiś czas temu miałem kartę wirtualną która się przeterminowała, a poniważ nie było opcji przełdłużenia ważności musiałem założyć nową.
Pieniążki poszły na starą kartę - wszystko gra.
Teraz jakby ktośm miły powiedział jak usunąć przeterminowaną kartę wirtualną z systemu to było by super.
13-01-2020 18:01
Nie musisz usuwać przeterminowanej karty wirtualnej z systemu. Karta będzie widoczna w Twojej usłudze przez 7 dni. Po tym czasie powinna zniknąć automatycznie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |