Odpowiedz

Środki zniknęły po przelewie własnym

Witam,

Mam mały problem. Otóż przelałem sobie z konta Direct na wirtualną kartę Visa 430zł Środki zniknęły z konta Direct, ale na karcie już się nie pojawiły.

(Oczywiście w historii transakcji wszystko widać).

Stwierdziłem, że być może jest to spowodowane obciążonymi serwerami ING, więc aby być na 100% pewnym przelałem dla sprawdzenia 5zł - i ten przelew doszedł momentalnie.

 

Do załączników wrzuciłem 3 zrzuty ekranu (trochę wyciąłem - wiadomo, prywatność).

1wszy SS z historią przelewów na koncie bankowym

2gi SS z historią przelewów na karcie wirtualnej

3ci SS z historią przelewów na koncie Direct

 

Pieniądze jak na moje oko zniknęły w banku. Bardzo proszę o wyjaśnienie, a w tym czasie muszę niestety ponowić przelew i mam nadzieję że i tym razem pieniążki nie zginą.

Odpowiedz
0 Lajków
NoReason
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-01-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 093 wyświetleń)

Re.: Środki zniknęły po przelewie własnym

Cholera! Dobra, wybaczcie, ale jakiś czas temu miałem kartę wirtualną która się przeterminowała, a poniważ nie było opcji przełdłużenia ważności musiałem założyć nową.

Pieniążki poszły na starą kartę - wszystko gra.

 

Teraz jakby ktośm miły powiedział jak usunąć przeterminowaną kartę wirtualną z systemu to było by super.

Odpowiedz
0 Lajków
NoReason
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-01-2020
Wiadomość 2 z 3 (4 091 wyświetleń)

Re: Re.: Środki zniknęły po przelewie własnym

Nie musisz usuwać przeterminowanej karty wirtualnej z systemu. Karta będzie widoczna w Twojej usłudze przez 7 dni. Po tym czasie powinna zniknąć automatycznie. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy