Odpowiedz

Środki zniknęły po przelewie własnym

Witam,

Mam mały problem. Otóż przelałem sobie z konta Direct na wirtualną kartę Visa 430zł Środki zniknęły z konta Direct, ale na karcie już się nie pojawiły.

(Oczywiście w historii transakcji wszystko widać).

Stwierdziłem, że być może jest to spowodowane obciążonymi serwerami ING, więc aby być na 100% pewnym przelałem dla sprawdzenia 5zł - i ten przelew doszedł momentalnie.

 

Do załączników wrzuciłem 3 zrzuty ekranu (trochę wyciąłem - wiadomo, prywatność).

1wszy SS z historią przelewów na koncie bankowym

2gi SS z historią przelewów na karcie wirtualnej

3ci SS z historią przelewów na koncie Direct

 

Pieniądze jak na moje oko zniknęły w banku. Bardzo proszę o wyjaśnienie, a w tym czasie muszę niestety ponowić przelew i mam nadzieję że i tym razem pieniążki nie zginą.

Odpowiedz
0 Lajków
NoReason
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-01-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 677 wyświetleń)

Re.: Środki zniknęły po przelewie własnym

Cholera! Dobra, wybaczcie, ale jakiś czas temu miałem kartę wirtualną która się przeterminowała, a poniważ nie było opcji przełdłużenia ważności musiałem założyć nową.

Pieniążki poszły na starą kartę - wszystko gra.

 

Teraz jakby ktośm miły powiedział jak usunąć przeterminowaną kartę wirtualną z systemu to było by super.

Odpowiedz
0 Lajków
NoReason
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-01-2020
Wiadomość 2 z 3 (4 675 wyświetleń)

Re: Re.: Środki zniknęły po przelewie własnym

Nie musisz usuwać przeterminowanej karty wirtualnej z systemu. Karta będzie widoczna w Twojej usłudze przez 7 dni. Po tym czasie powinna zniknąć automatycznie. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 593 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

Ze względu na to, że sytuacje są różne, przedstawiamy dostępne rozwiązania, z których można skorzystać. Zgodnie z regulacjami informacji możemy udzielić tylko właścicielowi konta. Jeśli właściciel nie

...

19-12-2024
Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
 
mam problem ze stroną logowania. Przez chwilę pokazuje się kręcące kółeczko a następnie strona jest cała pusta.
Próbowałem już tryb incognito oraz czyszczenie historii oraz ciasteczek w pr
...

19-12-2024
Re.: OKO Bonus na Start promocja do 21.08 do 1.10.2024

Żebyśmy mogli to sprawdzić, zapraszam do kontaktu na czacie w Moim ING.

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy