Odpowiedz

Środki zniknęły po przelewie własnym

Witam,

Mam mały problem. Otóż przelałem sobie z konta Direct na wirtualną kartę Visa 430zł Środki zniknęły z konta Direct, ale na karcie już się nie pojawiły.

(Oczywiście w historii transakcji wszystko widać).

Stwierdziłem, że być może jest to spowodowane obciążonymi serwerami ING, więc aby być na 100% pewnym przelałem dla sprawdzenia 5zł - i ten przelew doszedł momentalnie.

 

Do załączników wrzuciłem 3 zrzuty ekranu (trochę wyciąłem - wiadomo, prywatność).

1wszy SS z historią przelewów na koncie bankowym

2gi SS z historią przelewów na karcie wirtualnej

3ci SS z historią przelewów na koncie Direct

 

Pieniądze jak na moje oko zniknęły w banku. Bardzo proszę o wyjaśnienie, a w tym czasie muszę niestety ponowić przelew i mam nadzieję że i tym razem pieniążki nie zginą.

Odpowiedz
0 Lajków
NoReason
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-01-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 672 wyświetleń)

Re.: Środki zniknęły po przelewie własnym

Cholera! Dobra, wybaczcie, ale jakiś czas temu miałem kartę wirtualną która się przeterminowała, a poniważ nie było opcji przełdłużenia ważności musiałem założyć nową.

Pieniążki poszły na starą kartę - wszystko gra.

 

Teraz jakby ktośm miły powiedział jak usunąć przeterminowaną kartę wirtualną z systemu to było by super.

Odpowiedz
0 Lajków
NoReason
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
12-01-2020
Wiadomość 2 z 3 (4 670 wyświetleń)

Re: Re.: Środki zniknęły po przelewie własnym

Nie musisz usuwać przeterminowanej karty wirtualnej z systemu. Karta będzie widoczna w Twojej usłudze przez 7 dni. Po tym czasie powinna zniknąć automatycznie. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 588 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy