Odpowiedz

Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

Zrobiłam przelew z aplikacji Play24 za pomocą Blik, dostałam informację, że w aplikacji ING mam potwierdzić przelew. Niestety do tej pory nic nie przyszło, a płatność w Play cały czas czeka na weryfikację. Jak długo to może trwać?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (1 966 wyświetleń)

Re: Oczekiwanie na zatwierdzenie transakcji

W przypadku płatności BLIK od razu powinna być opcja jej potwierdzenia w aplikacji. Czasami pojawia się ona automatycznie, a czasami wystarczy, że klikniesz na powiadomienie push jakie pojawi się w Twoim telefonie o transakcji BLIK. Jeśli wówczas nie potwierdziłaś tej płatności, to niestety już ona nie dojdzie do skutku, Musiałabyś ją wykonać ponownie. W razie pytań napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 908 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pół roku minęło, żaden problem nie został naprawiony… Czy możecie ruszyć dupę i naprawić aplikację?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wej...

07-05-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Chcę skorzystać z kredytu na budowę domu energooszczędnego, więc dokument potwierdzający warunek jest niezbędny.
Jeśli kupujesz nowy/używany dom lub mieszkanie to musi Ci sprzedający dostarczyć takie ś...

06-05-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Zmartwiłeś mnie tą charakterystka energetyczną - ciekawe, czy to każdorazowo wymagany dokument, bo nic takiego nie otrzymałam od sprzedających i nie było o tym mowy z doradcą.

06-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy