23-03-2017 11:47
Dzien dobry mam problem z aplikacja moje ing, gdyz podczas uruchamiania wyskakuje komunikat ze "niestety aplikacja została zatrzymana".
Prosze o pomoc mam wersje 2.1.1 telefon ASUS zenfone 5 i juz robiłem reinstalacje aplikacji.
23-03-2017 14:06
Zdajemy sobie sprawę z tego, że część naszych klientów ma problem z aplikacją mobilną na telefonach z serii ZenFone. Ostatnia aktualizacja wyprowadziła część błędów natomiast okazuje się, ze niektórzy użytkownicy pracujący na telefonach z procesorem x86 nadal napotykają problemy. Oczywiście je naprawimy. Potrzebujemy na to więcej czasu. Niebawem udostepnimy kolejną aktualizację, która przywróci poprawne działanie naszej apki. Do tego czasu proponujemy logować się do pełnej wersji bankowści, która działa w technologii RWD i dopasowuje się do ekranu użytkownika. Prosimy o cierpliwość.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025