Odpowiedz

Zatrzymanie aplikacji mobilnej

Podczas otwierania mojej aplikacji ing nowej wychodzi komunikat tej treści Niestety Moje Ing zastał zatrzymana. I tak od kilku dni. Zainstalowałem na nowo aplikacje i 2 , 3 dni było ok, potem znowu to samo co mam zrobić. Pozdrawiam wszystkich.
Odpowiedz
0 Lajków
wnst
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-06-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 227 wyświetleń)

Re.: Zatrzymanie aplikacji mobilnej

Niestety bez dokładnych informacji nie jesteśmy w stanie powiedzieć co dokładnie jest nie tak.

Możesz do nas zadzwonić - (32) 357 00 69? Sprawdzimy co się dzieje. 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 2 z 2 (5 185 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy