30-10-2022 09:30
Drogi moderatorze, wyczyściliście wszystkie potencjalne rozwiązania dla klientów i ja to rozumiem, bank ma taką a nie inną politykę i uważa to za niebezpieczne. Dlaczego jednak dalej "kasujecie" możliwość korzystania z aplikacji osobą które nie chcą używać aplikacji google lub z systemu iOS?
Chcecie aby wszyscy byli bezpieczni to powinniście zamieścić bezpieczną aplikację w formie .apk i w formie dla iOS (Nie wiem jakie to rozszerzenie).
Zwolennicy wolnego oprogramowania to rosnąca grupa ludzi więc ja w ich imieniu proszę o zastosowanie powyższego rozwiązania (Aplikacja możliwa do pobrania na stronie ing)
W przeciwnym wypadku zwyczajnie bank zacznie tracić klientów. Ja sam rozglądam się za inną opcją, chociaż do tej pory uważałem ing za bardzo dobre rozwiązanie.
Wszyscy którzy chcą aplikacji na stronie ing klikajcie lajka. Zobaczymy czy będę miał ich więcej niż post Pana moderatora
31-10-2022 15:59
W pełni zgadzam się z swoim przedmówcą, gdyż do 30-10-2022 r., a dokładniej to do godziny 6.30 aplikacja banku bez żadnych problemów działała mi na telefonie Huawei DRA-LX9. Aplikacja Alior Banku dalej bez żadnych problemów działa.
18-11-2022 01:01 | Edytowano: 18-11-2022 01:06
Blokada aplikacji dotknęła również mnie.Reklamacje z prośbą o przywrócenie aplikacji nie przyniosły skutku.Bank pokazuje tego typu polityką swoim klientom "środkowego palca" i gdzie ich ma ... Oczywiście bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale to klient bierze na siebie odpowiedzialność za instalację aplikacji z "nieznanego źródła". Bank nie udostępnia aplikacji na swojej stronie - o czymś to świadczy... Zlikwidowałem kartę ...likwiduję kolejne produkty ... przenoszę się do innego Banku, który nie ma z tym problemu, a był moim bankiem drugiego wyboru co innym również radzę jak na razie obecny, ale za niedługo były już klient.Tak się właśnie traci klientów ...
20-12-2022 21:56
Blokada aplikacji na telefonie dopadła i mnie.
Polityka banku odnośnie aplikacji jest szkodliwa dla użytkowników i niezrozumiała.
Nie wiem jaki jest cel takiej blokady.
Tak jak przedmówcy bank mógłby opublikować plik apk na swojej stronie i wszyscy byliby zadowoleni.
Liczę na to, że ktoś jednak odblokuje możliwość instalacji poza googlem.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024