Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Drogi moderatorze, wyczyściliście wszystkie potencjalne rozwiązania dla klientów i ja to rozumiem, bank ma taką a nie inną politykę i uważa to za niebezpieczne. Dlaczego jednak dalej "kasujecie" możliwość korzystania z aplikacji osobą które nie chcą używać aplikacji google lub z systemu iOS?

Chcecie aby wszyscy byli bezpieczni to powinniście zamieścić bezpieczną aplikację w formie .apk i w formie dla iOS (Nie wiem jakie to rozszerzenie).
Zwolennicy wolnego oprogramowania to rosnąca grupa ludzi więc ja w ich imieniu proszę o zastosowanie powyższego rozwiązania (Aplikacja możliwa do pobrania na stronie ing) 

 

W przeciwnym wypadku zwyczajnie bank zacznie tracić klientów. Ja sam rozglądam się za inną opcją, chociaż do tej pory uważałem ing za bardzo dobre rozwiązanie.

Wszyscy którzy chcą aplikacji na stronie ing klikajcie lajka. Zobaczymy czy będę miał ich więcej niż post Pana moderatora

Ride92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
6
26-10-2022
Wiadomość 11 z 14 (1 880 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

W pełni zgadzam się z swoim przedmówcą, gdyż do 30-10-2022 r., a dokładniej to do godziny 6.30 aplikacja banku bez żadnych problemów działała mi na telefonie Huawei DRA-LX9. Aplikacja Alior Banku dalej bez żadnych problemów działa.

Odpowiedz
0 Lajków
DARsoft2505
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-10-2022
Wiadomość 12 z 14 (1 777 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

[ Edytowane ]

Blokada aplikacji dotknęła również mnie.Reklamacje z prośbą o przywrócenie aplikacji nie przyniosły skutku.Bank pokazuje tego typu polityką swoim klientom "środkowego palca" i gdzie ich ma ... Oczywiście bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale to klient bierze na siebie odpowiedzialność za instalację aplikacji z "nieznanego źródła". Bank nie udostępnia aplikacji na swojej stronie - o czymś to świadczy... Zlikwidowałem kartę ...likwiduję kolejne produkty ... przenoszę się do innego Banku, który nie ma z tym problemu, a był moim bankiem drugiego wyboru co innym również radzę jak na razie obecny, ale za niedługo były już klient.Tak się właśnie traci klientów ...

Odpowiedz
0 Lajków
Uzytkownik657
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-11-2022
Wiadomość 13 z 14 (1 559 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Blokada aplikacji na telefonie dopadła i mnie.

 

Polityka banku odnośnie aplikacji jest szkodliwa dla użytkowników i niezrozumiała.

Nie wiem jaki jest cel takiej blokady.

Tak jak przedmówcy bank mógłby opublikować plik apk na swojej stronie i wszyscy byliby zadowoleni.

 

Liczę na to, że ktoś jednak odblokuje możliwość instalacji poza googlem.

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 14 z 14 (1 118 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Super ,że tak niewielką nadpłatą skróciłeś aż o 2 miesiące . Zaoszczędziłeś odsetki z tych dwóch rat , których już nie zapłacisz , A co do wysokości raty , to czy czasem nie nastąpiła aktualizacja wib

...

27-03-2023
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Będzie to dobrowolna opcja. 

27-03-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

rav Proszę, skontaktuj się z nami ponownie w tej sprawie przez aplikację mobilną. Możesz napisać do nas na czacie lub wysłać wiadomość jako załącznik w swoim profilu (prawy, górny róg aplikacji konta

...

27-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy