Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Drogi moderatorze, wyczyściliście wszystkie potencjalne rozwiązania dla klientów i ja to rozumiem, bank ma taką a nie inną politykę i uważa to za niebezpieczne. Dlaczego jednak dalej "kasujecie" możliwość korzystania z aplikacji osobą które nie chcą używać aplikacji google lub z systemu iOS?

Chcecie aby wszyscy byli bezpieczni to powinniście zamieścić bezpieczną aplikację w formie .apk i w formie dla iOS (Nie wiem jakie to rozszerzenie).
Zwolennicy wolnego oprogramowania to rosnąca grupa ludzi więc ja w ich imieniu proszę o zastosowanie powyższego rozwiązania (Aplikacja możliwa do pobrania na stronie ing) 

 

W przeciwnym wypadku zwyczajnie bank zacznie tracić klientów. Ja sam rozglądam się za inną opcją, chociaż do tej pory uważałem ing za bardzo dobre rozwiązanie.

Wszyscy którzy chcą aplikacji na stronie ing klikajcie lajka. Zobaczymy czy będę miał ich więcej niż post Pana moderatora

Ride92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
6
26-10-2022
Wiadomość 11 z 14 (4 625 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

W pełni zgadzam się z swoim przedmówcą, gdyż do 30-10-2022 r., a dokładniej to do godziny 6.30 aplikacja banku bez żadnych problemów działała mi na telefonie Huawei DRA-LX9. Aplikacja Alior Banku dalej bez żadnych problemów działa.

Odpowiedz
0 Lajków
DARsoft2505
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
31-10-2022
Wiadomość 12 z 14 (4 522 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

[ Edytowane ]

Blokada aplikacji dotknęła również mnie.Reklamacje z prośbą o przywrócenie aplikacji nie przyniosły skutku.Bank pokazuje tego typu polityką swoim klientom "środkowego palca" i gdzie ich ma ... Oczywiście bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale to klient bierze na siebie odpowiedzialność za instalację aplikacji z "nieznanego źródła". Bank nie udostępnia aplikacji na swojej stronie - o czymś to świadczy... Zlikwidowałem kartę ...likwiduję kolejne produkty ... przenoszę się do innego Banku, który nie ma z tym problemu, a był moim bankiem drugiego wyboru co innym również radzę jak na razie obecny, ale za niedługo były już klient.Tak się właśnie traci klientów ...

Odpowiedz
0 Lajków
Uzytkownik657
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-11-2022
Wiadomość 13 z 14 (4 304 wyświetleń)

Re.: Zablokujemy Ci aplikację Moje ING pobraną z nieautoryzowanego źródła

Blokada aplikacji na telefonie dopadła i mnie.

 

Polityka banku odnośnie aplikacji jest szkodliwa dla użytkowników i niezrozumiała.

Nie wiem jaki jest cel takiej blokady.

Tak jak przedmówcy bank mógłby opublikować plik apk na swojej stronie i wszyscy byliby zadowoleni.

 

Liczę na to, że ktoś jednak odblokuje możliwość instalacji poza googlem.

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 14 z 14 (3 863 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy