15-07-2021 14:40
16-07-2021 14:45
Kopertę z kodem do aktywacji bankowości internetowej wysyłamy do 14 dni na adres korespondencyjny, który jest podany w naszym systemie. Jeśli nie otrzymałaś przesyłki, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy kiedy i na jaki adres został wysłany jednorazowy kod. Na społeczności nie mamy możliwości sprawdzenia dla Ciebie takich informacji.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.
05-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |