15-07-2021 14:40
16-07-2021 14:45
Kopertę z kodem do aktywacji bankowości internetowej wysyłamy do 14 dni na adres korespondencyjny, który jest podany w naszym systemie. Jeśli nie otrzymałaś przesyłki, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy kiedy i na jaki adres został wysłany jednorazowy kod. Na społeczności nie mamy możliwości sprawdzenia dla Ciebie takich informacji.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Ustawa o tzw. "wakacjach kredytowych" nie została jeszcze podpisana przez prezydenta.
05-05-2024Tutaj nie będziemy w stanie sprawdzić powodu odrzucenia wniosku. Prosimy w tej sprawie o kontakt z doradcą, u którego go składałeś.
05-05-2024Witam,
Niedawno krążyła informacja mówiąca o tym, że od 1 maja będzie można składać wnioski o wakacje kredytowe. Czy można już to robić, bo nie mogę znaleźć żadnej tego typu zakładki w aplikacji mobil
... 05-05-2024