Odpowiedz

Zablokowane konto, listu nadal brak

Dzień dobry, koło 7 maja wysłałam prośbę o wyslanie nowego kodu (numer wygasł ). Do tej pory żaden list nie doszedł!!
Co lepsze - moje konto zostało zablokowane.

Przy próbie logowania wyskakuje ze wpisuje zły pin, przy haśle wyskakuje ten sam komunikat.

Przez prawie 10 lat wszystko było ok, po takim czasie człowiek chce zmienić numer telefonu by dostawać kody do przelewow i takie cyrki sie dzieją.. jest jakieś logiczne rozwiązanie tego problemu?

Dodam że aktualnie przebywam za granicą i nie wiem kiedy uda mi się dotrzec do oddziału (patrząc co się dzieje w sprawie Covidu)
Odpowiedz
0 Lajków
Mila2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
31-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 283 wyświetleń)

Re: Zablokowane konto, listu nadal brak

Kopertę z kodem do aktywacji bankowości internetowej wysyłamy do 14 dni na adres korespondencyjny, który jest podany w naszym systemie. Jeśli nie otrzymałaś przesyłki, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy kiedy i na jaki adres został wysłany jednorazowy kod. Na społeczności nie mamy możliwości sprawdzenia dla Ciebie takich informacji. 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
109
20
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 245 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Naszą aplikację udostępniamy stopniowo. Przeważnie do tygodnia wszyscy klienci powinni mieć dostęp do najnowszej wersji.

05-02-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

To u mnie w Google Play nie widać jeszce tej nowej wersji, ciekawe..

05-02-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Normalnie z Google Play.

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy