Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Zablokowane konto, listu nadal brak
15-07-2021 14:40
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, koło 7 maja wysłałam prośbę o wyslanie nowego kodu (numer wygasł ). Do tej pory żaden list nie doszedł!!
Co lepsze - moje konto zostało zablokowane.
Przy próbie logowania wyskakuje ze wpisuje zły pin, przy haśle wyskakuje ten sam komunikat.
Przez prawie 10 lat wszystko było ok, po takim czasie człowiek chce zmienić numer telefonu by dostawać kody do przelewow i takie cyrki sie dzieją.. jest jakieś logiczne rozwiązanie tego problemu?
Dodam że aktualnie przebywam za granicą i nie wiem kiedy uda mi się dotrzec do oddziału (patrząc co się dzieje w sprawie Covidu)
Co lepsze - moje konto zostało zablokowane.
Przy próbie logowania wyskakuje ze wpisuje zły pin, przy haśle wyskakuje ten sam komunikat.
Przez prawie 10 lat wszystko było ok, po takim czasie człowiek chce zmienić numer telefonu by dostawać kody do przelewow i takie cyrki sie dzieją.. jest jakieś logiczne rozwiązanie tego problemu?
Dodam że aktualnie przebywam za granicą i nie wiem kiedy uda mi się dotrzec do oddziału (patrząc co się dzieje w sprawie Covidu)
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-07-2021 14:45
Re: Zablokowane konto, listu nadal brak
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kopertę z kodem do aktywacji bankowości internetowej wysyłamy do 14 dni na adres korespondencyjny, który jest podany w naszym systemie. Jeśli nie otrzymałaś przesyłki, proszę skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy kiedy i na jaki adres został wysłany jednorazowy kod. Na społeczności nie mamy możliwości sprawdzenia dla Ciebie takich informacji.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość