Odpowiedz

Zły numer tel

Mam problem moja siostra gdy zakładałam jej konto mobi 13-17 podała zły numer telefonu i teraz nie możemy aktywować konta. Czy ktoś wie co można w tej sytuacji zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Ali28
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-11-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 346 wyświetleń)

Re.: Zły numer tel

Udać się osobiście do najbliższej placówki banku

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 2 z 3 (5 307 wyświetleń)

Re: Zły numer tel

Rozumiem, że zakładałaś konto dla swojej siostry jako jej opiekun prawny w oddziale banku. Jeśli siostra podała błędny numer telefonu do autoryzacji, to aby go zmienić musiałabyś jako opiekun podejść do naszego oddziału. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 298 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy