13-07-2023 21:21
Czy z poziomu aplikacji mobilnej można wysyłać wiadomości do banku i czytać udzielone odpowiedzi?
Jeśli tak, jak i gdzie znajdę taką pozycję?
14-07-2023 21:27
Opcję wysłania wiadomość znajdziesz w zakładce Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty lub na czacie po zalogowaniu w prawym górnym rogu klikając w ikonę "?"-> Skontaktuj się. Udzielone odpowiedzi znajdziesz w zakładce Wiadomości.
14-07-2023 23:40
Ma Pan na myśli zakładkę w aplikacji mobilne ?
Nie znajduje takiej zakładki ![]()
16-07-2023 11:12
Po zalogowaniu do aplikacji kliknij menu - ikona ludzika> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Ta zakładka służy do przesyłania dodatkowych informacji np. w sprawie zgłoszeń, reklamacji itd. Żeby wysłać wiadomość musisz dodać załącznik.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |