Odpowiedz

Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Czy z poziomu aplikacji mobilnej można wysyłać wiadomości do banku i czytać udzielone odpowiedzi?

Jeśli tak, jak i gdzie znajdę taką pozycję?

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 959 wyświetleń)

Re: Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Opcję wysłania wiadomość znajdziesz w zakładce Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty lub na czacie po zalogowaniu w prawym górnym rogu klikając w ikonę "?"-> Skontaktuj się. Udzielone odpowiedzi znajdziesz w zakładce Wiadomości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 915 wyświetleń)

Re: Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Ma Pan na myśli zakładkę w aplikacji mobilne ?

Nie znajduje takiej zakładki Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 907 wyświetleń)

Re: Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Po zalogowaniu do aplikacji kliknij menu - ikona ludzika> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Ta zakładka służy do przesyłania dodatkowych informacji np. w sprawie zgłoszeń, reklamacji itd. Żeby wysłać wiadomość musisz dodać załącznik.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 853 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy