Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Czy z poziomu aplikacji mobilnej można wysyłać wiadomości do banku i czytać udzielone odpowiedzi?

Jeśli tak, jak i gdzie znajdę taką pozycję?

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 139 wyświetleń)

Re: Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Opcję wysłania wiadomość znajdziesz w zakładce Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty lub na czacie po zalogowaniu w prawym górnym rogu klikając w ikonę "?"-> Skontaktuj się. Udzielone odpowiedzi znajdziesz w zakładce Wiadomości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
565
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 095 wyświetleń)

Re: Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Ma Pan na myśli zakładkę w aplikacji mobilne ?

Nie znajduje takiej zakładki Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
18
1
06-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 088 wyświetleń)

Re: Wysyłanie i czytanie wiadomości od banku

Po zalogowaniu do aplikacji kliknij menu - ikona ludzika> Wiadomości> Napisz do nas> Prześlij dokumenty. Ta zakładka służy do przesyłania dodatkowych informacji np. w sprawie zgłoszeń, reklamacji itd. Żeby wysłać wiadomość musisz dodać załącznik.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
565
122
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 034 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy