Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Witam.

Mam problem, dostałem powiadomienia

"Zamknęliśmy Twoją kartę i nie możesz już nią płacić. Nową kartę możesz zamówić w aplikacji."

i drugie powiadomienie

"Usługa Visa Mobile została zamknięta. Nie możesz już potwierdzać transakcji Visa Mobile w aplikacji Moje Ing"

I pytanie moje Dlaczego  i co się stało ? 

Bardzo bym chciał odblokować ale nie wiem już jak, nie ma żadnych opcji do odblokowania a tylko zamów nową kartę. Nie chcę nowej karty.

Czy jest jakaś opcja by znowu uaktywnić kartę zbliżeniową ?

Odpowiedz
0 Lajków
Miro2882
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 778 wyświetleń)

Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 734 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy