08-07-2018 09:07
09-07-2018 10:26
Analizujemy możliwość wprowadzenia kodów QR. Być może pojawi się w naszej aplikacji w przyszłości.
12-07-2018 09:48
13-07-2018 10:19
Obecnie nie planujemy dodania takiej funkcji jednak stale rozwijamy naszą aplikację. O wszelkich zmianach informujemy na bieżąco Dziękujemy za Twoją sugestię.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S