Odpowiedz

Przelewy na telefon - BLIK

Dzień Dobry, 

Jestem klientem Państwa banku od niedawna i zauważyłem jeden problem z aplikacją mobilną. Wszyscy adresaci, do których nadam przelew na telefon z konta w Państwa banku otrzymują wiadomość SMS o przelewie przychodzącym i są kierowani pod adres na stronie gdzie muszą podać numer konta. Wszystko było by ok, gdyby nie fakt ze ich numery telefonów są zarejestrowane w bazie blik. Korzystając z tej samej usługi u Państwa konkurentów , wszystko działa bez problemów, pieniądze są na koncie od razu bez konieczności wpisywania na stronie internetowej numeru konta. Dodam jeszcze, ze gdy inni przesyłają przelewy na telefon do mnie to gotówka pojawia się natychmiast. Czy mogę prosić o rade lub informacje jak mogę owy problem rozwiązać? 

Odpowiedz
0 Lajków
matpolak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-12-2018
Wiadomość 1 z 5 (17 761 wyświetleń)

Re.: Przelewy na telefon - BLIK

[ Edytowane ]

Prawdopodobnie Cię zleją jak mnie. Składałem reklamacje na ten sam temat telefonicznie i po godzinie dostałem odpowiedź od ING, że u nich wszystko ok z przelewami na telefon i żebym szukał rozwiązania problemu w banku docelowym (w moim przypadku PKO BP). Myślę, że nawet tego nie sprawdzili i odpisali abym  tylko dał im spokój. Potwierdzam przelewy na telefon wykonywane z ING do odbiorcy, który jest zdefiniowany w bazie BLIK, nie księgują się natychmiastowo. Każdorazowo odbiorca, musi logować się przez stronę ingbank.pl i w opowiedniej zadładce podać nr telefonu oraz nr rachunku. Jest to niesamowicie irytujące, ponieważ środki są blokowane na rachunku i księgowane zgodnie z sesjami ELIXIR, co znacznie wydłuża proces przelewu. Szkoda, że bank tak niepowaznie podchodzi do reklamacji. Miałem zamiar tam przenieść wynagrodzenie w związku z uruchomieniem kredytu hipotecznego, lecz po tak licznych awariach jakie miały miejsce ostatnio w tym banku zostaję z wypłatą w PKO BP. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
martins88
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
18-12-2018
Wiadomość 2 z 5 (17 727 wyświetleń)

Re: Re.: Przelewy na telefon - BLIK

@matpolak Musielibyśmy przeanalizować konkretny przypadek. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING - Wiadomości lub czat, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem.

 

@martins88 Jeśli telefon odbiorcy jest zdefiniowany w bazie BLIK, to przelew powinien dojść na konto odbiorcy automatycznie. Jeżeli tak nie jest, to prosimy odbiorcę o podanie swojego numeru konta, na który mamy wysłać pieniądze. Trudno mi się odnieść do Twojej sytuacji, bo tutaj nie mogę jej sprawdzić. Jeżeli wiesz, że odbiorca ma przypisany numer telefonu do BLIKA i nie było w tym czasie żadnych problemów z płatnościami, to zgłoś u nas reklamację. Jeszcze raz sprawdzimy, co się stało. Reklamację możesz zgłosić w Moim ING - Wiadomości lub czat, telefonicznie 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 19:00) lub w oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (17 589 wyświetleń)

Re: Re.: Przelewy na telefon - BLIK

Mam ten sam problem!

Odpowiedz
0 Lajków
Grazfa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
05-01-2019
Wiadomość 4 z 5 (17 308 wyświetleń)

Re: Re.: Przelewy na telefon - BLIK

@Grazfa, podobnie jak w poprzednich przypadkach, jeśli odbiorca ma zdefiniowany numer telefonu w bazie BLIK, to przelew na telefon powinien przyjść do niego od razu. Jeśli tak się nie dzieje, prosimy o kontakt z nami poprzez Moje ING (wiadomość lub czat), telefonicznie +48 32 357 00 69 (przez całą dobę) lub osobiście w naszym oddziale. Przyjemy od Ciebie zgłoszenie i dokładnie przeanalizujemy sprawę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (17 213 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy